قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی

قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی چقدر است؟

قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی بر اساس عملکرد آن به صورت نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک و برخی دیگر از فاکتورها نظیر اندازه و مشخصات فنی دستگاه، تعیین می شود.

بسیاری از تولیدکنندگان مواد غذایی به دنبال راه‌هایی برای بسته‌بندی محصولات غذایی خود هستند تا هم سلامت غذاها تأمین شود و هم رضایت مشتریان را جلب کند. بسته بندی ها برای کاربردهای مختلف مانند غذای منجمد، غذای نیمه آماده و غذاهای آماده طبخ استفاده می شوند. تقاضا برای انواع بسته بندی برای مدتی به طور پیوسته در حال افزایش بود. با این حال، با شیوع کووید 19، بازار بسته بندی های استاندارد به طرز بارونکردنی اهمیت پیدا کرده است.

این روند تغییرات به این دلیل است که بسیاری از سوپرمارکت ها، رستوران ها، فروشگاه های کشور و سایر تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات غذایی، غذاهای از پیش بسته بندی شده بیشتری را عرضه می کنند. اگر اخیراً به سوپرمارکت رفته باشید، به احتمال زیاد تغییراتی در بسته بندی های مواد غذایی را مشاهده کرده اید. به عنوان مثال، انواع سالاد، برگرها، ژامبون ها، کالباس، الویه، ژله و …، که در رستوران ها یا کافه ها سِرو می شدند، اکنون به صورت بسته بندی در فروشگاه های زنجیره ای موجود هستند. این مواد غذایی در بسته های پلاستیکی یا برخی ظروف آلومینیومی آماده شده اند.

اکثر این اقلام، با پیشرفته ترین دستگاه های بسته بندی آماده می شوند تا از تماس ویروس با مواد غذایی داخل آن جلوگیری شود. بسیاری از فروشندگان مواد غذایی اکنون به سمت فروش غذاهای آماده و بسته بندی شده روی آورده اند؛ غذاهایی که منجمد شده اند یا در سینی های سرپوش دار با فیلم محافظ، بسته بندی می شوند.

اگر در این صنعت فعالیت می کنید یا می خواهید خط تولید مواد غذایی جدید را در کارخانه خود راه اندازی کنید، به احتمال زیاد، به فکر خرید ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی هستید. تأمین این تجهیزات به شما امکان می دهد تا فرآیند، ماشین آلات، مواد و هر جنبه دیگری از فرآیند بسته بندی مواد غذایی را کنترل کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد که شخصاً از ایمنی مواد غذایی که به مشتریان خود می فروشید، اطمینان حاصل کنید.

 

اما قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی چقدر است؟ انواع مختلف ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی کدام است؟ کدام یک را باید بخرید؟ کدام مدل ها برای کسب و کار شما مناسب تر است؟ آیا خرید یک دستگاه جدید بسته بندی مواد غذایی برایتان به صرفه است یا خیر؟

 

اگر شما مانند بسیاری از شرکت های دیگر مایل به خرید دستگاه بسته بندی مواد غذایی هستید، سوالات زیادی در ذهن دارید.

با داشتن چندین دهه سابقه در صنعت بسته بندی مواد غذایی، شرکت ماشین سازی مسائلی توانسته است خدمات و محصولات خود را به شرکت های بزرگ تولید کننده مواد غذایی ارائه دهد. به این ترتیب، مهندسان و کارشناسان حرفه ای می توانند در انتخاب تجهیزات مناسب برای بسته‌بندی مواد غذایی به شما کمک کنند و به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید، پاسخ دهند.

کارشناسان همراه شما هستند تا راهنمایی تان کنند، پس می توانید دقیقاً بفهمید چقدر باید برای خرید دستگاه های جدید بسته بندی، سرمایه گذاری کنید. می خواهیم در این مقاله درباره قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی، عملکرد، کاربردهای مناسب و سایر اطلاعات ارزشمند صحبت کنیم. قطعاً این محتوا به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا دستگاه بسته بندی مواد غذایی جدید و مدرن، برای شما مناسب است یا خیر.

 

بیشتر بخوانید: ویژگی های دستگاه بسته بندی نان ساندویچ چیست و چطور آن را بخریم؟

چه عواملی بر قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی تأثیر می گذارد؟

قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی

قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی

 

هنگامی که به دنبال ارزیابی قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی هستید، با عددها و رقم های متعددی روبرو می شوید که ممکن است شما را سردرگم کنند. هنگام در نظر گرفتن قیمت این دستگاه ها باید چند مورد را در نظر بگیرید. در اینجا فاکتورهایی وجود دارد که بر هزینه تجهیزات انتخابی شما تأثیر می گذارد:

1-نحوه عملکرد دستگاه ها:

یک دستگاه بسته بندی مواد غذایی می تواند تا چندین میلیارد تومان هزینه داشته باشد. عملکرد هر دستگاه تأثیر زیادی بر قیمت این تجهیزات دارد. قیمت دستگاه انتخابی شما بر اساس قابلیت‌های تجهیزات، با در نظر گرفتن مواردی مانند سرعت عملکرد، حجم بسته‌های تولیدی در هر ساعت، کنترل دستی یا خودکار بودن دستگاه تعیین می ‌شود.

2-اجزای مکانیکی دستگاه بسته بندی:

مدل های دستگاه بسته بندی با کنترل دستی، قطعات متحرک کمتر، موتورهای داخلی کنترل شده توسط کامپیوتر و سایر اجزای پیچیده تر دارند. به این ترتیب، مدل‌های دستگاه بسته بندی اتوماتیک که می‌توانند به‌طور خودکار از طریق پنل کنترل، برنامه‌ریزی و اجرا شوند، قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های دستی خواهند داشت.

3-قابلیت های دستگاه بسته بندی:

بسته به مدلی که انتخاب می کنید و توانایی های دستگاه، قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی متفاوت است. ماشین‌های کوچک تر با ورودی محدودتر، در مقایسه با ماشین‌های خودکار با سطح بالا، حجم کمتری مواد را بسته‌بندی می‌کنند و روزانه به مواد اولیه کمتری نیاز دارند. در حالی که یک مدل دستگاه بسته بندی خودکار، با قابلیت بسته بندی بیشتر در هر ساعت، گران تر است؛ استفاده از مواد بیشتر، به شما کمک می کند تا هزینه ها را کاهش دهید. از این نظر، هزینه کل ماهانه شما در طول زمان، با خرید مدل‌های گران‌قیمت‌تر، در نهایت، کمتر خواهد بود.

4-نیاز به تعداد نیروی کار:

ممکن است بتوانید هزینه کمتری برای یک دستگاه دستگاه بسته بندی با کنترل دستی بپردازید، اما باید برای کار روزانه با دستگاه، دستمزد بیشتری به اپراتور انسانی پرداخت کنید. بسته به حجم محصولاتی که به طور مرتب بسته بندی می کنید، خرید یک مدل دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک، گران تر است اما نیاز به دستمزد روزانه نیروی کار را کاهش می دهد؛ این حالت در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

انواع ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی بر حسب مواد ورودی

یکی از عواملی که در قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی تأثیر دارد، نوع مواد اولیه ای است که قرار است بسته بندی شوند. می دانیم که هزاران مواد غذایی وجود دارد که در فروشگاه ها بسته بندی می شوند و ما از آنها استفاده می کنیم. پس هرکدام با یکی از انواع تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی در کارخانه آماده می شوند. وقتی می خواهید هر یک از مدل ها را بخرید باید از مشخصات فنی و نحوه مدیریت آن اطلاعات کافی را به دست بیاورید. تنها با اقدام هوشمندانه است که می توانید تصمیم درستی در خرید بگیرید و بودجه مالیتان را مدیریت کنید.

کارشناسان ما در ماشین سازی مسائلی به شما کمک می کنند تا بدانید کدام دستگاه برای مقدار غذایی که قرار است بسته بندی کنید مناسب است. همچنین اطلاعاتی در مورد حجم مورد انتظار ماهانه هر دستگاه ارائه خواهند کرد. هر دستگاه، قیمت متفاوتی دارد؛ پس باید بدانید که اگر مدل خاصی را در نظر دارید، قبل از خرید، با مشاوران ما صحبت کنید.

انواع ماشین آلات و دستگاه های بسته بندی به صورت زیر می باشند:

دستگاه بسته بندی شکلات – دستگاه بسته بندی لواشک – دستگاه بسته بندی انواع کیک – دستگاه بسته بندی کلوچه – دستگاه بسته بندی ماهی و مرغ منجمد – دستگاه بسته بندی ماسک – دستگاه بسته بندی پک رستورانی – دستگاه بسته بندی ویفر – دستگاه بسته بندی خشکبار – دستگاه بسته بندی کترینگ – دستگاه بسته بندی خرما – دستگاه بسته بندی چای و قهوه – دستگاه بسته بندی آبنبات و تافی – دستگاه بسته بندی خمیر بازی – دستگاه بسته بندی انواع بیسکوییت – دستگاه بسته بندی نان فانتزی و صنعتی و محلی – دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد و ….

 

بیشتر بخوانید: چطور چای خشک را با بهترین بسته بندی آماده کنیم؟

ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی خود را از کجا بخریم؟

هنگامی که برند و مدل ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی را انتخاب کردید، می خواهید ماشین آلات را از یک فروشنده معتبر بخرید. چندین روش وجود دارد که بتوانید یک مرکز معتبر و با تجربه را برای خرید ماشین آلات بسته بندی مورد نیازتان پیدا کنید. به موارد زیر توجه کنید:

1-خرید از یک فروشنده قدیمی و آشنا:

اگر قبلاً فروشنده ای را می شناختید که ماشین آلات و مواد بسته بندی خود را از او می خریدید، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شما قبلاً با آنها رابطه داشته اید و احتمالاً در خط بسته بندی خود به آنها اعتماد کرده اید. این اولین مرکز برایتان است تا به تجربه و تخصص شان اعتماد کنید.

2-واسطه های معتبر (نماینده های فروش):

مرکز نمایندگی فروش ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی، یک تیم حرفه ای است که با کارخانه تولید کننده در ارتباط است. اکثر این نمایندگی ها معمولاً به برند خاصی وابسته نیستند. این باعث می شود که آنها برندهای مختلف ماشین آلات، مواد و لوازم را بفروشند. این امر، نمایندگان دستگاه های بسته بندی را به گزینه ای عالی برای خرید تبدیل می کند. عمدتاً متخصصان در مرکز نمایندگی، بسیار آموزش دیده هستند و به چندین برند مختلف ماشین آلات، مواد و لوازم برای خط بسته بندی شما، تسلط دارند.

3-خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده:

یکی دیگر از گزینه های عالی برای استعلام قیمت دستگاه بسته بندی مواد غذایی و خرید، خود کارخانه های تولید کننده هستند. یک تولید کننده، بهترین نمایندگان را برای بحث در مورد برند تجهیزات و مواد خود خواهد داشت. در درجه اول، به این دلیل است که نمایندگان انحصاری کارخانه، مخصوصاً با محصولات برند خود کار می کنند.

اگر هنوز هم تردید دارید که می‌خواهید دستگاه‌های بسته‌بندی مواد غذایی خود را از چه مدل هایی خریداری کنید، با یکی از متخصصان بسته‌بندی در این شرکت تماس بگیرید. کارشناسان ما به شما کمک می کنند دستگاه مناسب را برای نیازهای خود را انتخاب کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *