بسته بندی محصولات نانوایی

بهترین مواد برای بسته بندی محصولات نانوایی چیست؟

بهترین مواد بسته بندی برای محصولات نانوایی شامل مواد اولیه ای هستند که در جعبه ها یا بسته ها به کار رفته اند و یک سری ویژگی هایی دارند که می تواند شرایط را برای سالم ماندن انواع نان های صنعتی و سنتی فراهم آورد.

محصولات نانوایی، از محبوب ترین انواع محصولات غذایی در سراسر جهان هستند. اکثر این محصولات در بسته بندی بسیار جذابی به بازار عرضه می شوند و به همین دلیل است که مردم را از سراسر دنیا برای خرید آنها جذب می کند. اگر شما هم به خرید نان های فانتزی و نان ساندویچی از فروشگاه علاقه دارید، حتماً با بسته های استاندارد نان برخورد کرده اید! این ها همان بسته بندی نان فانتزی هستند که برای ارائه به مشتریان آماده شده اند.

با این حال، نمی‌توانید انکار کنید که بسته ‌بندی محصولات نانوایی باید کاربردی و جذاب باشد، زیرا مشتریان شما می‌خواهند مطمئن شوند که محصول نانوایی تازه خریداری ‌شده‌، تا زمانی که به خانه‌ شان می رسد، یا در هر مکانی که آنها را میل می کنند، تازه و دست نخورده باقی می ماند. برای تأمین این نیاز، مراکز تولید نان صنعتی، نان لواش، نان فانتزی و …، باید بهترین و جدیدترین مدل دستگاه بسته بندی نان را تهیه کرده باشند.

بیشتر بخوانید: با ویژگی های دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد آشنا شویم

از چه موادی برای بسته بندی محصولات نانوایی استفاده کنیم؟

بهترین ماده برای بسته بندی محصولات نانوایی باید به اندازه کافی قوی باشد تا از محتویات آن در برابر آلودگی های احتمالی در طول زمان حمل و نقل و نگهداری محافظت کند. در عین حال، بسته بندی ها نباید طوری باشد که حتی پس از قرار گرفتن در معرض این عناصر برای مدت طولانی، با به دام انداختن گرما یا رطوبت، کیفیت پخت را مختل کند.

بسته بندی محصولات نانوایی

بسته بندی محصولات نانوایی

 

تعدادی از بهترین مواد برای بسته بندی انواع نان ها به صورت زیر معرفی شده اند:

1-کاغذ قهوه ای:

کاغذ قهوه ای یکی از ارزان ترین مواد بسته بندی محصولات نانوایی است که می توان استفاده کرد. در حالی که پس از باز کردن محصول، کاغذها عملاً هیچ کاربردی ندارند، اما در حین حمل و نگهداری محصول در محل نانوایی، محافظت بیشتری را ایجاد می کند.

2-کاغذ پوستی:

بهترین مواد برای بسته بندی نان های پخته و آماده نیز باید برای مدت طولانی، به خوبی قابلیت ذخیره داشته باشند، زیرا خریداران نان، اغلب این محصولات را به صورت ناگهانی خریداری نمی کنند، اما همیشه قبل از خرید، بررسی می کنند که آیا به نان نیاز دارند یا خیر. کاغذ روغنی یا کاغذ پوستی، تمام این معیارهای ذکر شده در بالا را برآورده می کند، بنابراین استفاده از آن امروزه در نانوایی ها رایج شده است.

2-فیلم های متالیزه:

فیلم متالیزه، نوعی ماده رایج برای بسته بندی محصولات نانوایی است؛ آن طور که به نظر می رسد، این مواد باید یک فیلم فلزی باشند؛ زیرا می توانند یک فرآیند فوق العاده را برای به دام انداختن گرما و رطوبت حتی پس از دوره های طولانی انجام دهند. علاوه بر این، این فیلم ها به راحتی قابل چاپ هستند، و این ویژگی، آنها را برای محصولات نانوایی، ایده آل تر می سازد.

3-فیلم های پلی پروپیلن:

در مورد محصولات نانوایی که به یک مانع در برابر ورود اکسیژن به بسته بندی ها نیاز دارند، باید از فیلم های پلی پروپیلن استفاده شود. پلی پروپیلن، همچنین برای ایجاد ساختاری پایدار، برای بسته بندی مورد استفاده و حفظ محتویات آن تا رسیدن به مقصد مورد نظر، بسیار عالی است. همچنین در صورت بسته بندی با مواد دیگر می تواند به عنوان یک مانع رطوبت کار کند.

4-ورق پلاستیک:

یک ورقه پلاستیکی شفاف نیز برای بسته بندی محصولات نانوایی ایده آل است، زیرا نمای واضحی از محتویات داخل آن فراهم می کند. بنابراین، مشتریان می توانند دقیقاً آنچه را که می خرند، ببینند، به این معنی که زمان کمتری برای باز کردن پلاستیک صرف می شود؛ پس قبل از تصمیم گیری در خرید، نان ها را نگاه کنند. این یک مزیت است و به خرید سریع تر توسط مشتریان کمک زیادی می کند.

5-کیسه های مایلار متالیزه:

یکی دیگر از مواد مناسب برای بسته‌بندی محصولات نانوایی، کیسه‌های مایلار متالایز یا Metalized Mylar Bags است، زیرا این ورق‌ها در برابر رطوبت، مقاوم هستند و حتی پس از مدت‌های طولانی، گرما را با راندمان بالا، به دام می‌اندازند. این کیسه ها شبیه به کیسه های آلومینیومی براق تولید می شوند.

6-کاغذ سفارشی قابل بازیافت:

استفاده از کاغذ سفارشی قابل بازیافت برای محصولات نانوایی شما مزایای زیادی دارد. این کاغذهای سفارشی مقرون به صرفه هستند، قابلیت تبدیل به کمپوست را دارند و همچنین به افزایش شناخت و آگاهی برند برای مشتریان نانوانی کمک زیادی می کنند. کاغذ سفارشی قابل بازیافت، راهکاری عالی برای متمایز کردن یک کسب و کار نانوایی از رقبا و ارائه محصولات نانوایی به شکلی خاطره انگیز است!

بیشتر بخوانید: صفر تا صد بسته بندی مواد غذایی + راهنمای کاربردی

حمل و نقل و ذخیره سازی بسته بندی های نان

محصولات و ملزومات نانوایی در طول حمل و نقل و ذخیره سازی، استانداردها و الزامات خاصی دارند. بنابراین، اگر می خواهید مواد بسته بندی نان را تا رسیدن به مقصد، تازه بمانند، باید با دقت انتخاب کنید. یک قانون کلی هنگام انتخاب مواد اولیه در بسته بندی نان این است که موادی را انتخاب کنید که برای تازه نگه داشتن محتویات، یک اثر عایق را ایجاد کند. در حال حاضر، دستگاه های بسته بندی نان با رعایت استانداردهای جهانی و بهداشتی، این امتیازات را فراهم می کنند.

به دنبال خرید تجهیزات و ماشین آلات بسته بندی برای محصولات نانوایی خود هستید؟

اگر به دنبال دستگاه بسته بندی برای نگهداری محصولات نانوایی خود هستید و می خواهید از سالم ماندن و تازه ماندن آن برای مشتریان اطمینان حاصل کنید، نگران نباشید. در شرکت ماشین سازی مسائلی، راه حل های بسته بندی با کیفیت و مقرون به صرفه ارائه شده است، و به دنبال آن، بهترین و مدرن ترین تجهیزات بسته بندی نان، نان فانتزی، نان تست، نان لواش و … تولید و به فروش می رسد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *