بسته بندی ساندویچ سرد و گرم

بسته بندی ساندویچ سرد و گرم با ماشین آلات مدرن و جدید

بسته بندی ساندویچ سرد و گرم این روزها به یک نیاز ضروری تبدیل شده است؛ می دانیم که ساندویچ ها هم میان وعده هستند و هم به عنوان ناهار مصرف می شوند، پس دور از انتظار نیست که همه افراد، بخصوص کارمندها و دانشجویان یا دانش آموزان به دنبال خرید ساندویچ های بسته بندی شده و سالم باشند. انواع ساندویچ سرد و گرم در فروشگاه ها وجود دارد که با همین هدف تولید شده اند.

 

به همین دلیل است که شرکت ماشین سازی مسائلی، با یک برنامه ریزی دقیق و با تکیه بر سال ها تجربه توانسته مجموعه ای از دستگاه های بسته های ساندویچ را تولید نماید؛ همان تجهیزاتی که در بازار بی رقیب هستند.

 

انواع دستگاه بسته بندی نان ساندویچ، از بسته های ساندویچ های گرم و سرد گرفته تا بسته بندی نان شیرینی تا نان باگت، طیف وسیعی از سبک ها، اندازه ها، مواد را در بر می گیرند تا این محصولات غذایی با همه نیازها و سلیقه ها مطابقت داشته باشند. مواد اولیه که در بسته بندی ساندویچ ها به کار می روند، یک مانع خوب در برابر ورود هوا یا میکروب ها به داخل بسته بندی می باشند.

ماشین آلات بسته بندی ساندویچ در شرکت ماشین سازی مسائلی، مجموعه ای از یک بسته بندی پایدار را ارائه می دهند که عمر مفید این مواد غذایی محبوب را از طریق مهر و موم کردن بسته بندی، آب بندی حرارتی و بسته بندی ایمن در برابر عوامل اتمسفر، افزایش می دهند. در ادامه می خواهیم درباره دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد و گرم و ویژگی های این ماسین آلات صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: قیمت دستگاه پیلوپک چقدر است و چه مشخصاتی دارد؟

ویژگی های کلیدی دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد و گرم

  • برای بسته بندی ساندویچ ها در انواع مدل ها، اندازه ها، با مواد اولیه مختلف و استاندارد طراحی شده است
  • طیف وسیعی از ساندویچ ها را متناسب با محتویات داخل آن، که تمام گرایش های غذایی افراد مختلف را پوشش می دهد، می توان آماده کرد
  • قابلیت بسته بندی ساندویچ های رژیم گیاهخواری را هم دارد
  • راه حل هایی پایدار هستند؛ مواد به کار رفته در این ماشین آلات برای بسته بندی ساندویچ سرد و گرم، قابل بازیافت بوده و می توان آنها را به کمپوست نیز تبدیل کرد
  • بسته بندی ها برای مصارف کوتاه مدت و بلند مدت، مهر و موم می شوند و غیر قابل نفوذ هستند
  • گزینه هایی برای افزودن چاپ سفارشی روی بسته بندی، با هدف برجسته کردن نام تجاری برند، وجود دارد

ویژگی های دستگاه های بسته بندی ساندویچ داغ

بسته بندی ساندویچ داغ، باید به گونه ای باشند که محتویات داخل ساندویچ و بسته را در دمای مطلوب نگه دارند. در حال حاضر، برخی از ماشین آلات بسته بندی در شرکت مسائلی، به طور ویژه برای بسته بندی کردن ساندویچ داغ، و به طور خاص برای غذاهای داغ، طراحی شده است. این تجهیزات دارای یک سری ویژگی ها و مشخصات کلی به صورت زیر هستند:

  • عایق خوب برای گرم نگه داشتن غذا برای مدت طولانی تر
  • ایده آل برای خوردن مستقیم از داخل بسته بندی
  • مناسب برای داخل محفظه های گرم (تا 4 ساعت در 85 درجه)
  • قابل بازیافت
  • بسته ها برای اغذیه فروشی ها و ساندویچ فروشی ها مناسب است
  • کاملاً بهداشتی و به دور از هر آلودگی
  • استفاده از کاغذ مقاوم در برابر حرارت
  • امکان جابجایی سریع و سرویس دهی آسان
  • قابل تبدیل به کمپوست و قابل بازیافت

بیشتر بخوانید: بسته بندی مواد غذایی؛ مواد اولیه، مقررات و استانداردها

مشخصات اصلی دستگاه بسته بندی ساندویچ گرم و سرد

بسته بندی ساندویچ سرد و گرم

بسته بندی ساندویچ سرد و گرم

ساندویچ ها و به طور کلی تمام محصولات غذایی به روشی بسیار دقیق و ایمن برای بسته بندی نیاز دارند تا از نگهداری کامل آنها اطمینان حاصل شود. در این مورد، قطعاً به یک دستگاه بسته بندی ساندویچ قابل اعتماد و کارآمد، مانند ماشین آلات بسته بندی شرکت ماشین سازی مسائلی نیاز دارید.

در صنعت پذیرایی، هتلداری و رستوران داری، متداول است که اغلب مواد غذایی را بسته بندی می کنند تا آن را برای مصرف در زمان های آینده، محفوظ نگه دارند. بدیهی است هدف اصلی این است که تمام خواص و کیفیت محصول، دست نخورده باقی بماند؛ و این کاری است که انجام آن اصلاً آسان نیست.

بنابراین داشتن یک دستگاه بسته بندی ساندویچ، کاربردی و ایده آل، ضروری است. مدل های مختلفی از این دستگاه ها امروزه در بازار وجود دارند و هر کدام، بر اساس حجم کاری که در روز انجام می دهند یا انواع ساندویچ هایی که بسته بندی می کنند، مشخصات مختلفی دارند. می خواهیم به طور اجمالی به برخی از متداول ترین انواع دستگاه بسته بندی ساندویچ گرم و سرد با عملکردهای متنوع اشاره کنیم.

1-دستگاه های بسته بندی کوچک برای محصولات پخته شده و ساندویچ سرد

بسته بندی شرینک، یا Shrink wrapping machines، به دلایلی از جمله راحتی و زیبایی بسته بندی کردن، یکی از پرکاربردترین روش های بسته بندی ساندویچ سرد و گرم است. این محصول مجهز به یک فیلم مخصوص بسته بندی شده است که به واسطه یک منبع حرارتی، منقبض می شود تا زمانی که کاملاً به محصول بچسبد.

این نوع بسته بندی، ساندویچ ها را در برابر گرد و غبار و سایر عوامل خارجی محافظت می کند، اما به دلیل اینکه در برابر هوا، عایق نیست، برای نگهداری طولانی مدت ساندویچ، چندان مناسب نیست. به همین دلیل است که برای بسته بندی ساندویچ هایی که به سرعت آماده، ذخیره و مصرف می شوند، بسیار مناسب تر است.

2-دستگاه های فلو رپ برای غذا و ساندویچ های تازه

دستگاه‌های فلو رپ یا Flow wrap machines، دستگاه‌های افقی هستند که برای بسته‌بندی محصولات غذایی تازه مانند ساندویچ ها، بسیار عالی می باشند. در یک ماشین بسته بندی Flow wrap، محصولات مستقیماً به یک فیلم بسته بندی منفرد هدایت می شوند، چیزی که در سه نقطه مهر و موم شده است: دو بخش عرضی و یک بخش طولی.

دستگاه فلو رپ از نظر ایمنی بسته بندی، کاملاً مهر و موم شده است و جذابیت ظاهری و زیبایی آن، تحسین برانگیز می باشد. کیفیت بسته بندی ساندویچ سرد و گرم در این روش، در واقع بهتر از سایر انواع بسته بندی است و از سوی مصرف کننده، با استقبال بیشتری مواجه شده است.

2-سیلرهای خلاء (پر کننده های تحت خلأ)

وکیوم سیلرها یا Vacuum sealers، از معروف ترین و پرکاربردترین ماشین آلات بسته بندی محصولات غذایی هستند و بنابراین برای بسته بندی ساندویچ، عالی می باشند. در واقع بسته بندی خلاء اجازه می دهد تا تمام خواص ارگانیکی مواد خام، یا حتی مواد پخته شده، بدون تغییر باقی بماند.

 

برای خرید دستگاه بسته بندی انواع ساندویچ های گرم و سرد و سایز مواد غذایی، کافیست با کارشناسان ما در شرکت ماشین سازی مسائلی تماس بگیرید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *